Něco málo o nás

Lucie England

Majitelka a managerka vzdělávání

Vystudovala jsem předškolní pedagogiku a od začátku jsem věděla, že práce s dětmi je moje srdcová záležitost. V kombinaci s láskou k anglickému jazyku a dobrodružnou povahou byla moje profesní dráha a budoucnost jasná. Od zkušenosti jako au-pair (které vedly ke zdokonaleni anglického jazyka), přes pozici “private tutor” pro britskou rodinu ve Španělsku, až po mnoholetou zkušenost na pozici “preschool coordinator” v mezinárodni škole v Haagu jsem se dostávala k několikaleté praxi. Dobrodružná povaha se (kromě cestovaní) promítla do ambice spoluzaložit vlastní mateřskou školu, kterou jsem úspěšně s celým týmem rozšířila na 1. stupeň základní školy. Práce je pro mě zároveň koníčkem, jsem sběratelkou všemožného (vše se totiž dá použít ve výtvarných a jiných projektech s dětmi). Myslím, že jsem profesionální optimistka, baví mě politika, věda, mám ráda dobré jídlo a úplně nejraději trávím čas s rodinou a přáteli.

Mgr. Eliška Pobežalová

Ředitelka a učitelka 1. stupně ZŠ

Vystudovala jsem učitelství 1. stupně ZŠ a Anglický jazyk, během svých studií jsem strávila v průběhu dvou let několik měsíců v Londýně jako studentka i jako au-pair. Absolvovala jsem intenzivní kurz na téma environmentální výchovy na pedagogické fakultě ve Vídni. Po úspěšném ukončení vysokoškolských studií jsem začala působit v sektoru soukromého základního vzdělávání, které pro mne vždy představovalo příslib širších možností a příležitostí ve smyslu kvalitnějšího, pokrokovějšího přístupu ke vzdělávání.
Vnímání světa dětskýma očima je v mnohém jedinečné, flexibilita jejich myšlení, touha po poznání i schopnost vzájemně se dokázat obohatit. Vážím si toho, že se mohu podílet na procesu jejich vzdělávání a kultivování jejich osobnosti, snažím se tak dělat maximum proto, aby z nich vyrostli spokojení, úspěšní a sebejistí jedinci – být učitelem je každodenní výzva, být učitelem u nás v LEA je navíc jedinečnou příležitostí tvořit lepší budoucnost.

Mgr. Soňa Morávková

Učitelka 1. stupně ZŠ

Vystudovala jsem obor učitelství 1. stupně ZŠ se specializací anglický jazyk na Ostravské Univerzitě v Ostravě. Během svého studia jsem strávila také dva semestry studiem speciální pedagogiky ve švédském Jönköpingu.
V pedagogické praxi na 1. stupni ZŠ působím bez mála 20 let a stále ráda objevuji, poznávám a zároveň ve výuce uplatňuji nové metody a formy práce s dětmi. Velkou část své pedagogické praxe jsem zasvětila výuce v programu Začít spolu, který je zaměřen především na podněcování dětí ke kooperaci a vzájemné spolupráci při práci v centrech aktivit.
Od roku 2009 jsem se začala intenzivně věnovat oblasti bilingvního vzdělávání. V tomto oboru jsem byla roku 2011 oceněna cenou the Best Teacher of English Award 2011- zaštítěnou The Prague Post Endowment fund a Velvyslanectvím Spojených států amerických v České republice.
Práce s dětmi mne velmi naplňuje a vnímám ji jako životní poslání. Své studenty se snažím vést ke kritickému přemýšlení, zdravé sebedůvěře, empatii a ochotě nezištně pomáhat ostatním.

Mgr. Karolína Kubenová

Učitelka 1. stupně ZŠ

Vystudovala jsem obor učitelství pro 1. stupeň se specializací na anglický jazyk na Univerzitě Karlově. Během svého studia jsem strávila několik měsíců ve Finsku, o kterém se říká, že je zemí s jedním z nejlepších vzdělávacích systémů na světě. Z pozorování hodin na tamních školách jsem si do své učitelské praxe odnesla partnerský přístup ke komunikaci s žáky. Ve svých hodinách ráda podněcuji diskuzi a řešení problémů skrze kladení otázek. Je pro mě úžasné sledovat, jak žáci na spoustu věcí přijdou sami a zažívají radost z objevování.
Práce s dětmi mě bavila odjakživa. Od dětství jsem chodila do turistického oddílu, později do skauta, kde jsem se stala v šestnácti letech vedoucí. O prázdninách jsem pomáhala s přípravou příměstských táborů a později je sama organizovala. Nyní působím v Little England Academy, kde si nejvíce vážím rodinné atmosféry a vzájemného respektu a empatie.

Mgr. Magdalena Nejedlá

Učitelka 1. stupně ZŠ

Vystudovala jsem pedagogické lyceum a poté učitelství pro 1. stupeň na Karlově univerzitě v Praze se specializací na dramatickou výchovu, jejíž principy ve výuce ráda využívám. Během studií jsem si pořídila dvě vlastní děti, které mě nasměrovaly k respektujícímu přístupu a důležitosti partnerské komunikace. Ve vztahu k dětem je pro mě důležité vytvářet bezpečný prostor, kde se nikdo nebojí vyjádřit osobní názor nebo projevovat emoce. Vyznávám činností učení a objevitelský a badatelský způsob výuky. S dětmi ve třídě se cítím živá, naplněná a denně postavena před výzvy sebepoznání skrze své žáky. Mimo to jsem velká milovnice koček. Ráda tancuju, hraju na klavír, kytaru a flétnu a provozuji e-shop s materiály do výuky pro učitel.

Mgr. Renata Ulvrová

Učitelka 1. stupně ZŠ

Po vystudování oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na pedagogické fakultě univerzity Karlovy se specializací na dramatickou výchovu jsem přes sedm let učila na základní škole v programu Začít spolu, který mě nadchl pro svou propracovanost, kreativitu a efektivnost. Ve své práci s dětmi ráda využívám nejrůznější formy a metody práce, které rozvíjejí spolupráci, kritické myšlení a samostatnost. V posledních letech se věnuji také koučování, které mě oslovilo právě proto, že se dá skvěle využít při práci s dětmi i ve výuce. Již dvacet let jsem členkou týmu v neziskové organizaci Mimo domov, o.s., která pomáhá dětem z dětských domovů. 

B.A. Marketa Pinto

Učitelka 1. stupně ZŠ

Ondřej Kubíček

Učitel 2. stupně ZŠ

Prací s dětmi se věnuji od svých patnácti let, nejprve jako instruktor na sportovních kurzech, nebo později jako učitel/lektor matematiky. Proto jsem se také vydal na pedagogickou fakultu, na které jsem si vybral matematiku, která mě vždycky bavila a doplnil ji technikou, ke které jsem měl blízko díky technicky zaměřené střední škole, kterou jsem absolvoval. Na práci pedagoga se mi líbí to, že můžu pomáhat žákům při rozvoji jejich osobnosti a pokud to budu dělat s citem a správně, výsledek mé práce se bude pozitivně projevovat po celý zbytek jejich života.

Mgr. Pavla Poláková

Učitelka 2. stupně ZŠ

Na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze jsem vystudovala učitelství pro druhý stupeň a střední školu. Mám 19 let praxe ve školství, a to nejen jako učitelka, ale i jako ředitelka školy. Po celou dobu jsem vyučovala český jazyk. Později jsem si na UK doplnila vzdělání v oboru žurnalistiky a pracovala pro ministerstvo obrany, a to v oblasti mediální a krizové komunikace. Češtinu mám velmi ráda od dětství. Jednak mne rodiče odmalička vedli ke čtení, jednak jsme na základní škole měli výbornou češtinářku. To ona mne nejen jako učitelka, ale hlavně jako výjimečný člověk, ovlivnila natolik, že jsem se o všechno, co s češtinou souvisí, začala hlouběji zajímat a že se celý můj, nejen profesní, život točí kolem jazyka a komunikace. Mým cílem je, a vždycky bylo, ukázat dětem, jak nádherným umí náš rodný jazyk být, jak se s ním dá pracovat a jak jim může ulehčit život, pokud se s ním opravdu skamarádí. Ráda se potkávám s rodinou a nejbližšími přáteli. Mezi moje koníčky patří divadlo, film, četba, cestování a dějiny 20. století.

Životní motto: „Cestu buď najdu, nebo udělám.“ (můj dědeček)

Mgr. Barbora Priečková

Učitelka 2. stupně ZŠ

Vystudovala jsem pedagogické lyceum a poté učitelství pro 1. stupeň na Karlově univerzitě v Praze se specializací na dramatickou výchovu, jejíž principy ve výuce ráda využívám. Během studií jsem si pořídila dvě vlastní děti, které mě nasměrovaly k respektujícímu přístupu a důležitosti partnerské komunikace. Ve vztahu k dětem je pro mě důležité vytvářet bezpečný prostor, kde se nikdo nebojí vyjádřit osobní názor nebo projevovat emoce. Vyznávám činností učení a objevitelský a badatelský způsob výuky. S dětmi ve třídě se cítím živá, naplněná a denně postavena před výzvy sebepoznání skrze své žáky. Mimo to jsem velká milovnice koček. Ráda tancuju, hraju na klavír, kytaru a flétnu a provozuji e-shop s materiály do výuky pro učitel.

Lucie Tučková

Učitelka 2. stupně ZŠ

Prací s dětmi se věnuji od svých patnácti let, nejprve jako instruktor na sportovních kurzech, nebo později jako učitel/lektor matematiky. Proto jsem se také vydal na pedagogickou fakultu, na které jsem si vybral matematiku, která mě vždycky bavila a doplnil ji technikou, ke které jsem měl blízko díky technicky zaměřené střední škole, kterou jsem absolvoval. Na práci pedagoga se mi líbí to, že můžu pomáhat žákům při rozvoji jejich osobnosti a pokud to budu dělat s citem a správně, výsledek mé práce se bude pozitivně projevovat po celý zbytek jejich života.

IMG_8696

Kateřina Emingerová

Lektorka tělesné výchovy na 1. a 2. stupni ZŠ

Vystudovala jsem střední pedagogickou školu v Krnově obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Po dokončení studia jsem pracovala jako pedagog v mateřské škole Ostravě – Porubě a v Horoměřicích. Později jsem nastoupila jako asistent pedagoga a mimoškolní pedagog na základní škole v Roztokách.  Jako malá jsem navštěvovala uměleckou školu ve Studénce a později v Ostravě, kde jsem se věnovala studiu hry na zobcovou flétnu a kytaru. Docházela jsem také na sportovní kroužky a do atletického oddílu v Ostravě. Práce s dětmi je pro mě velice inspirující. Nejvíce na nich obdivuji jejich energii a velkou touhu po poznání.

Věra Ševečková

Asistentka pedagoga 1. stupně ZŠ

Veronika Holoubková

Asistentka pedagoga 1. stupně ZŠ

Roshdi Mo

English Teacher

Martin McNickle

English Teacher

My name is Martin McNickle, I was born in the United States and grew up in Australia. After finishing high school in Australia, I travelled a lot and lived in places such as Japan and the United States, while visiting many countries in Asia and Europe. I also served in the United States Marines. I have a Bachelor of Arts in Communication from the University of North Carolina at Wilmington (United States), and I have a CELTA certificate (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages) which I attained while living in Japan. I enjoy playing the guitar and singing, as well as writing poetry, doing comedy, hiking and of course, travelling and learning about the world as hobbies. I became a teacher because I feel that education is an important and life-long process that begins at a young age, and it is very important to spark the longing for knowledge at a young age. As such my method is to be respectful to the children, and explain things to them in a way they will understand, while understanding what their interests are and andjusting my approach to best suit their learning needs through interactive and engaging activities and tasks, while ensuring the children know I am always approachable and there to guide them on their learning journey. I look forward to us all walking this learning journey together!

Lea Alagar

English Teacher

My name is Lea. I am originally from Philippines.I graduated Bachelor of Arts major in English at Mindanao State University-Iligan Institute of Technology, Iligan City. I had taught English to college students for more than 25 years. In 2006, I owned a Language School and IELTS (International English Language Testing System) Review Center for nurses, migrants skilled workers,students, who were going to English speaking countries. In 2012, I went to the USA and explored the country for eight years. There, I got married to Jaroslav Tyman, a Czech-American in 2015. Moreover, I came to Prague in September 2020 during the time of covid. I saw the opportunity in teaching English again. In 2021, I got my Helen Doron English Certification which gave me opportunities to teach to kids. I love teaching as well as cooking. I want to share to the kids how important the four skills are: Reading, Listening, Writing, and Speaking. I believe teaching is a work from the heart. Now, I’m on board in LEA.

Albert Ferkl

Učitel 2. stupně ZŠ

Po letech rozmanitých zkušeností v Británii, Peru, Nizozemsku a Indii se naplno věnuji školství v domovině. Vzdělávat pro mě znamená podporovat v každém přirozenou radost z růstu svých vlastních dovedností a jejich uplatnění ve světě. Nejraději se věnuji citlivému přemýšlení o dějinách, občanské společnosti a každodenní etice v celosvětovém kontextu. Baví mě zápal, se kterým se školáci často do společného poznávání vrhají. Učím v angličtině a v češtině, občas rád využiji i španělštinu a hindštinu.

Tibor Puškar

English Teacher

My name is Tibor Puškar. I come from Banja Luka, Bosnia and Herzegovina. Since I was a child I was always fascinated with learning, so I grabbed every opportunity to let my curiosity flow. As I approach teaching children, I always try to keep in mind the boundless curiosity I carried when I was at a similar age, which helps me connect with them on their level and do whatever I can to make knowledge more interesting and accessible to them. I try to further motivate pupils by mixing formal textbook work with interactive exercises aimed at creative and associative thinking.

Kristýna Čermáková

Učitelka 2. stupně ZŠ

Příroda mě fascinuje už od dětství. Odjakživa mě bavilo zkoumat svět kolem sebe a objevovat, jak je všechno kolem nás propojené. Mé nadšení pro přírodní vědy mě dovedlo až na přírodovědné gymnázium v Praze a později na vysněný obor na vysoké škole. Úspěšně jsem dokončila bakalářské studium biologie a geografie se zaměřením na vzdělávání na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy a pokračuji v magisterském studiu. Kromě studia pracuji jako průvodkyně a lektorka v Zoo Praha, kde předávám své nadšení pro zoologii lidem všech věkových kategorií. Vždy jsem věřila, že vzdělávání je klíčem ke změně, a proto mě práce s dětmi i dospělými nesmírně baví. Na českém vzdělávacím systému vidím prostor pro zlepšení a chci být jeho součástí – přinášet nové přístupy a inspiraci, která žákům ukáže, že má smysl se vzdělávat a zajímat se o přírodu kolem nás. Zatím jsem v tom nováček, ale i tak doufám, že mi nadšení pro práci s dětmi zůstane.